• 02191017183
  • info@paracivil.org

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

مشخصات مقاله

  • اخرین تغییرات : 1401/06/01
  • تعداد بازدید ها: 272 نفر

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران در تاریخ ششم مرداد ماه سال ۱۳۹۸ لغایت نهم مرداد ماه سال ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد. پاراسیویل به عنوان ناشر دیجیتالی عمرانی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان. غرفه پاراسیویل با استقبال جمع زیادی از اقشار مختلف دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی خصوصا مهندسی عمران که جهت مشاوره و کسب اطلاعات در مورد مجموعه پک های آموزشی پاراسیویل حضور پیدا کرده بودند، مواجه شد. در ادامه گزارش تهیه شده از حضور پاراسیویل در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران را مشاهده می کنید:

گروه مهندسی آموزشی پاراسیویل در خلال برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان اقدام برگزاری دو ورک شاپ آموزشی نمود که این ورک شاپ ها با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان مواجه شد.

ورک شاپ اول با موضوع انواع سقف ها و انتخاب سیستم سقف در ساختمان های بتنی بود که در ادامه ویدئوی این رویداد به طور کامل در اختیار شما قرار می گیرد.

 

ورک شاپ دوم نیز با موضوع تکینیک های رشد در کسب و کار مهندسی عمران و معماری برگزار شد که در ادامه ویدئوی این ورک شاپ نیر تقدیمتان می گردد.

 

مطلع شدن از جدید ترین خبر ها

برای دریافت جدیدترین اخبار و مطلع شدن از جشنواره پاراسیویل ایمیل خود را وارد کنید

اطلاعات خود را وارد کنید.